1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Nieuws: Nieuwe versie!

datum 30-08-09 09:53
reactie 16
droomster
avatar Berichten: 338
Hey admin heb een vraagje kan je het bij forum
zo maken als je lange pagina's leest dat je niet steeds hoeft terug te scrollen maar op.. naar boven..klikken en dat je weer bovenaan beland
scheeld veel pijnlijke vingers

Nog een hoor!
Inplaats van hoogst gewaardeerde gedichten
net als voorheen,gedichten laten circuleren
zodat alle gedichten wat meer gelezen kunnen worden.
Hoogst gewaardeerde gedichten staan immers ook in profiel

vriendelijke groetjes droomster.
datum 02-09-09 15:39
reactie 17
besto
avatar Berichten: 524
Knopje naar boven is gemaakt
datum 02-09-09 17:01
reactie 18
droomster
avatar Berichten: 338
hey admin toch nog een reactie van jullie
mooi he dat....naar boven....
geen pijnlijke vingers meer perfect gedaan! Nu nog graag antwoord op mijn vraag,weer de gedichten die geschreven zijn zoals voorheen op voorpagina te laten circuleren.
We hebben immers op profiel en de beste gedichten per maand de nodige informatie
over de hoogst gewaardeerde gedichten,anderen die woorden alleen maar weggedrukt!
vriendelijke groetjes droomster.
datum 03-09-09 09:56
reactie 19
besto
avatar Berichten: 524
Ik ga nog even kijken of ik iets moois kan maken met daarin de nieuwste gedichten voor op de voorpagina. Misschien verwerk ik daarin ook nog wel een aantal willekeurige gedichten.

Heb gister ook nog toegevoegd dat er bij een gedicht te zien is wie een gedicht heeft gekeurd, binnenkort komt er een nieuwe gedichtenkeurder bij als het goed is.
datum 03-09-09 15:53
reactie 20
droomster
avatar Berichten: 338
admin ook dat heb ik waargenomen
maar wie is onbekend?
bedankt voor al het nieuwe!
mvg droomster
datum 07-09-09 00:21
reactie 21
besto
avatar Berichten: 524
Als er onbekend staat dan weten we niet wie het gedicht heeft gekeurd, we houden dit pas bij sinds het moment dat het wordt weergegeven.

Omdat zowel Admin en ik (Besto) gedichten keuren weten we dus niet wie welk gedicht heeft gekeurd daarvoor ;-)

Inmiddels is Roosjee ook toegevoegd als Gedichtenkeurder
datum 07-09-09 16:19
reactie 22
droomster
avatar Berichten: 338
mooi admin,goede keuze
groetjes droomster.
datum 07-09-09 16:22
reactie 23
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 904
Hmm, goede keuze?
datum 07-09-09 17:27
reactie 24
lieverdje
avatar Berichten: 45
Hoihoi,

Ik wou eens wat vertellen,
Ik vind dat je geen kind een keurder moet maken,
Ik bedoel dat moeten wat oudere mensen doen en niet iemand van 16 of 17 vind ik,
Tenminste dit is mijn mening
Dit wou ik even kwijt,
Ik hoop dat je het niet erg vind,
Want zo kan ze ook iemand voor trekken ej?

Xxx
datum 07-09-09 17:36
reactie 25
droomster
avatar Berichten: 338
lievertje toch,
niet zo negatief joh admin weet beslist wat ze doen en ik weet genoeg van roos en van haar op forum dat ze eerlijk en rechtlijnig is,en dat ze gedichten aandachtig maar ook kritisch zal bekijken.
m.v.g. droomster
datum 07-09-09 17:52
reactie 26
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 904
*proeft een discussie in de lucht hangen*
Laat ik als eerste zeggen dat ik me nergens tegen wil 'verdedigen', maar ik zal ook even mijn zegje doen. In dit geval gaat het om basis grammatica regels, en daarin hoeft een volwassene niet altijd beter te zijn dan een 'kind'. Bovendien zal ik niemand 'voortrekken', want je kijkt vaak niet eens wie het gedicht geschreven heeft. Er zijn gewoon een paar 'eisen' waar het aan moet voldoen, en voldoet het daar aan dan wordt het gedicht goedgekeurd, ander wordt hij afgekeurd, ongeacht wie het geschreven heeft.
datum 07-09-09 20:54
reactie 27
shannen verhagen
avatar Berichten: 897
Heay,

Roosjee ja mag je best verdedigen want je doet het uitstekend,
Ja ik vind en ik denk dat ze niemand voor zal trekken,
Dat zou egt oneerlijk zijn en je moet niet kijken
Naar wie het geschreven heeft maar hoe het gedicht zelf is in het geheel,
Maar als me gedichten maar goed gekeurd worden
Kom op Roosjee

Xxx
datum 14-09-09 16:25
reactie 28
noeki
avatar Berichten: 30
ik heb een paar maanden geleden gedichten in de huiskamer geplaatst. ik wist niet dat je dat bij gedichten check moest. deze zijn nu gesloten. nu had ik een vraagje zouden o.a. mijn gesloten topics verwijderd mogen worden. ALVAST BEDANKT
datum 14-09-09 16:56
reactie 29
besto
avatar Berichten: 524
"Ik bedoel dat moeten wat oudere mensen doen en niet iemand van 16 of 17 vind ik,"

Op leeftijd selecteren we niet, ik ben zelf ook al jong begonnen met websites en vond het altijd uiterst vervelend als ik op basis van mijn leeftijd voor dingen werd afgewezen o.i.d.

Vrijwel iedereen die voldoende kennis van de Nederlandse taal heeft kan gedichten keuren, het gaat erom dat de echte troep eruit wordt gefilterd. Die zul je dus niet op de site tegenkomen.
datum 20-09-09 17:57
reactie 30
noeki
avatar Berichten: 30
ik heb al gevraagd of misschien mijn gesloten topics in de huiskamer verwijderd zouden mogen worden. ik heb ze op de immers op de site staan dus als dat zou kunnen. dankje wel
Naar boven

Reageren op: Nieuwe versie!

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.