Gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Vragen over de site: Account verwijderen

datum 22-12-09 17:33
reactie 16
Verwijderde gebruiker
Hoe kan ik mijn account verwijderen??

Grjs
datum 23-12-09 16:30
reactie 17
Verwijderde gebruiker
wanneer komt die optie dan??

vind het een beetje raar dat het gewoon niet kan wil het zelf bepalen of me accouny blijft of niet ..
datum 06-01-10 15:33
reactie 18
besto
Inmiddels is deze optie beschikbaar, als je in het menu naar: Mijn profiel gaat kun je aan de rechterkant kiezen om je account te verwijderen.
datum 12-01-10 22:22
reactie 19
noeki
als ik mijn account verwijder worden dan ook mijn gedichten weggehaalt van de site?

noeki
datum 13-01-10 10:14
reactie 20
besto
Nee, die blijven staan. Er komt dan (net als op het forum) verwijderde gebruiker bij je naam te staan.
datum 08-10-11 11:05
reactie 21
Verwijderde gebruiker
Ik wil mijn account ook verwijderen, en anders mijn gedichten. weet iemand hoe 1 van die dingen moet? of kan het allebei gewoon niet?
Naar boven

Reageren op: Account verwijderen

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.

Laatste nieuwsberichten

• 16-12 - Geef nu uw eigen gedichtenbundel uit!

Met trots presenteren wij vandaag ons nieuwe uitgevers platform! Hiermee is het voor iedere dichter mogelijk om zijn of haar eigen gedichten te bundelen in een mooie bundel en deze...

• 28-07 - Wat mis jij nog op 1001Gedichten.nl?

1001Gedichten.nl bestaat inmiddels al ruim 5 jaar! In al die tijd is er veel veranderd op de website. Dit heeft alles er niet overzichtelijker van gemaakt. Om hier wat aan te do...

Bekijk oudere nieuwsberichten »