Gedichten
- Beterschaps gedichten
- Christelijke gedichten
- Cultuur gedichten
- Dating gedichten
- Dieren gedichten
- Duitse gedichten
- Engelse gedichten
- Familie gedichten
- Geboorte gedichten
- Huwelijks gedichten
- Islamitische gedichten
- Kerst gedichten
- Kinder gedichten
- Liefdes gedichten
- Moederdag gedichten
- Natuur & seizoen gedichten
- Nieuwjaars gedichten
- Overige gedichten
- Overlijdens gedichten
- Paas gedichten
- School gedichten
- Sinterklaas gedichten
- Sms gedichten
- Sport gedichten
- Vaderdag gedichten
- Valentijn gedichten
- Verdriet gedichten
- Verjaardags gedichten
- Vriendschaps gedichten
- Vrolijke gedichten
U bent hier:
Huiskamer: Welke sport???
| reactie 16
|
|
|---|---|
|
linnyyyy |
dit is het negende jaar dat ik op volleybal zit.. en ik vind het nog steeds leuk.. misschien is dat wat..? |
| reactie 17
|
|
|
Junip |
Ik vind atletiek een erg leuke sport op laag niveau. Je bent actief bezig, het is lekker afwisselend en er hoeft geen hoge prestatiedruk achter te zitten. |
| reactie 18
|
|
|
yoellke |
ik sport niet |
| reactie 19
|
|
|
Marcellaa16 |
Paardrijden vind ik heel erg leuk. Ik heb dat 8 jaar gedaan en heb nu ook weer verzorgpaarden waar ik op mag rijden. Voetbal is ook erg leuk, je bent met een heel team en zo leer je ook weer vriendschappen opbouwen. Ik voetbal elke maandagavond. Fitness is ook heel erg leuk en dat ik elke woensdagavond. Groetjes Marcella |
| reactie 20
|
|
|
evangelos |
Ik doe aan fitness 5 keer per week al 3 jaar en voetbal al 7 jaar, ik voetbal nu bij KRC Genk, en fitness bij Fitnesstraffic, wat ik niet graag heb is tennis, ping pong, golf en alle andere sporten met een kleine bal |
| reactie 21
|
|
|
windcatcher |
ik doe aan airsoft klimmen storm spotten ... mijn hele leven is vooral toegewijd aan airsoft |
| reactie 22
|
|
|
sheala |
ik zit op paardrijden en tai-boksen allebij heel zwaar maar wel leuk! xxSheala |
| reactie 23
|
|
|
TheyCallMeMelissa |
Ik dans al 10jaar (jazz, ballet, hiphop, ragga, modern, urban,.. ik heb al veel gedaan) en vanaf dit jaar dans ik in wedstrijdteam écht heel plezant ! Je hebt verschillende stijlen op verschillende niveaus, dus je kan blijven leren ! superleuk als je eens al stress kwijt wilt ! xxMelissa |
| Naar boven | |
Reageren op: Welke sport???
Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.
Laatste berichten op het forum
- 21/05 gedichtenwedstrijd
- 21/05 gedicht
- 20/05 Gedicht, Lente sneeuw.
- 20/05 mooi lied
- 20/05 Graag jullie mening!
- 20/05 Nog geen titel bedacht
- 20/05 twee witte lichten
- 20/05 Man van de maatschappij
- 20/05 zwijgen
- Naar het forum »
Laatste nieuwsberichten
-
16-12 - Geef nu uw eigen gedichtenbundel uit!
Met trots presenteren wij vandaag ons nieuwe uitgevers platform! Hiermee is het voor iedere dichter mogelijk om zijn of haar eigen gedichten te bundelen in een mooie bundel en deze...
-
28-07 - Wat mis jij nog op 1001Gedichten.nl?
1001Gedichten.nl bestaat inmiddels al ruim 5 jaar! In al die tijd is er veel veranderd op de website. Dit heeft alles er niet overzichtelijker van gemaakt. Om hier wat aan te do...