Ideeën en suggesties: idee voor de site
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Suusie Berichten: 405 |
Dit is echt een geweldige site!! Laat ik dat even gezegd hebben. Maar er is 1 ding wat wel leuk zou zijn voor de site. En dat is: Dat je kan chatten met leden die online zijn. En dan bedoel ik dat je een vriendenlijst kan maken. En dat je dan met een vriend kan chatten als diegene online is Nu is het telkens via reacties. Bijv als je vrienden ook lid zijn van deze site en ze zijn online, kan je niet met ze chatten. Dan moet je het via reacties doen. Dit is dan wel geen chatsite, maar het zou wel leuk zijn |
| reactie 1
|
|
|
DaciaDaantje Berichten: 56 |
Hoi Suusje, Men heeft al in een ander topic aangegeven dat een chatroom er niet gaat komen. Daarom deze tip: zet je msn aan en vraag elkaars adres. Kun je tijdens het dichten toch met elkaar kletsen! Greetz, Diana |
| reactie 2
|
|
|
besto Berichten: 524 |
Klopt, we hebben deze vraag al heel vaak gehad, we gaan hier niet aan beginnen. Dit omdat wij niet verantwoordelijk willen zijn voor evt. misbruik van deze functie, plus dat wij niet de hele dag de chat in de gaten kunnen houden. |
| reactie 3
|
|
|
DaciaDaantje Berichten: 56 |
Begrijpelijk hoor! Greetz, Diana |
| reactie 4
|
|
|
TheyCallMeMelissa Berichten: 78 |
Hoi! Misschien is er wel de mogelijkheid om leden als vriend toe te voegen? En dat je kan zien wie er online is. Dat van de chat begrijp ik nog wel.. Of dat je alle gedichten van een persoon kan zien, ipv alleen de nieuwste en hoogst gewaardeerde gedichten. Een paar ideetjes die hopelijk gelezen worden! Liefs, Melissa |
| reactie 5
|
|
|
besto Berichten: 524 |
"Of dat je alle gedichten van een persoon kan zien, ipv alleen de nieuwste en hoogst gewaardeerde gedichten. " Dit kan al, gebruik daarvoor de categorieën links op een gebruikers-pagina. De mogelijkheid om vrienden toe te voegen kan in de nieuwe versie. We verwachten deze voor december nog te lanceren. |
| Naar boven | |