1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Ideeën en suggesties: Rangschikking

1
datum 13-12-11 19:49
startpost
Star Poet
Als ik naar bvb 'Engelse gedichten' kijk, zie ik soms op de eerste in de lijst een gedicht staan. Die heeft wel 5 sterren, maar daar heeft slechts 1 iemand op gestemd.
Wellicht de auteur zelf.
Is het geen mogelijkheid om de gedichten dat meer stemmen (maar toch nog steeds 4 of 5 sterren) hoger in de lijst te zetten. Want vaak staan er heel wat mindere gedichten bovenaan.
datum 13-12-11 20:44
reactie 1
Poetess-Sascha
your right! dat is inderdaad waar! dat zou je eigenlijk moeten mailen naar een beheerder. dat je bijvoorbeeld pas na 3 stemmen op 5 sterren ook echt zoveel verdiend
datum 14-12-11 00:21
reactie 2
linnyyyy
vind ik ook!! zo irri denk je ow dat zal wel goed zijn.. heeft alleen de eigenaar erop gestemd.. en is het een prutgedicht!!
datum 14-12-11 14:36
reactie 3
besto
Gedichten worden nu inderdaad gesorteerd op het gemiddelde aantal sterren, dus als je er nu gemiddeld 4,8 hebt dan zie je wel 5 sterren maar zul je altijd onder een gedicht staan dat 5 sterren gemiddeld heeft.

Dit is misschien wel op te lossen, maar het is nooit helemaal uit te sluiten. Ik zal het op het lijstje zetten om binnenkort eens naar te kijken.
datum 14-12-11 15:50
reactie 4
Star Poet
Ok, alvast bedankt voor het spoedig antwoord
Naar boven

1

Reageren op: Rangschikking

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.