Gedichten
- Beterschaps gedichten
- Christelijke gedichten
- Cultuur gedichten
- Dating gedichten
- Dieren gedichten
- Duitse gedichten
- Engelse gedichten
- Familie gedichten
- Geboorte gedichten
- Huwelijks gedichten
- Islamitische gedichten
- Kerst gedichten
- Kinder gedichten
- Liefdes gedichten
- Moederdag gedichten
- Natuur & seizoen gedichten
- Nieuwjaars gedichten
- Overige gedichten
- Overlijdens gedichten
- Paas gedichten
- School gedichten
- Sinterklaas gedichten
- Sms gedichten
- Sport gedichten
- Vaderdag gedichten
- Valentijn gedichten
- Verdriet gedichten
- Verjaardags gedichten
- Vriendschaps gedichten
- Vrolijke gedichten
U bent hier:
Huiskamer: m'n z'n allen een gedichtje maken!
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker |
Nou ehmm, ik dacht dat het misschien leuk zo zijn om met z'n allen een gedichtje van 3 alinea's over een bepaald onderwerp te maken, die jullie zelf mogen bedenken. In 1 alinea mogen maar 4 zinnen zitten, dus opletten dat je er niet meer van maakt! Ik begin met de eerste alinea, het onderwerp is afscheid: Je hebt me achter gelaten K dacht dat gebeurd nog niet Maar nu jij bij me weg bent Heb ik bakken vol verdriet.. ( Zo, dat was m'n eerste alinea, de andere 2 alinea's zijn voor jullie |
| reactie 1
|
|
|
Star Poet |
Glazen ogen op je foto gericht, peinzend wat je voor me betekent. Beseffend dat in elk opzicht, jij mijn leven hebt getekend. |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker |
Hopeloos denkend aan jou Aan toen we nog de liefjes waren Ondans de pijn en afscjeid Zal ik je in mijn hart bewaren... Mooi gedichtje! |
| reactie 3
|
|
|
Myself |
mijn lichaam doet pijn overal geslagen ik wil er niet meer zijn kan dit niet meer dragen |
| reactie 4
|
|
|
VlinderZwaan |
Wat doen al die beesten in mijn wond? Is de wereld niet meer rond? Al die beesten, beestjes, verwilderd in mijn haar Ik ben helemaal klaar |
| reactie 5
|
|
|
xisax |
Ik wil dit niet meer, het is zo veel Ik red het niet nu ik mijn pijn niet met andere deel. Wat moet ik doen, wie kan me helpen? Wie kan me redden en mijn wonden stelpen? |
| reactie 6
|
|
|
VlinderZwaan |
APPELS MET STROOP Ik heb appels in mijn haar Er zit ook stroop op die appels Zo voelt het althans Jouw vuist in mijn knieholte |
| reactie 7
|
|
|
Zwartemaanschutter |
Anderzijds een rotgevoel in mijn priem van onderdoel zijn wij allen dan hier aanwezig of zijn we echt ergens mee bezig |
| reactie 8
|
|
|
Springbok96 |
De appels vallen uit mijn haar maar zoete stroop blijft kleven gedachtengangen zijn zo raar in ons dierlijk mensenleven... |
| reactie 9
|
|
|
Verwijderde gebruiker |
Waar ben jij nu, Waar heb jij je verscholen, Mijn hart is nu alleen, En dat wil ik niet, Neen, |
| reactie 10
|
|
|
Finkelnberg |
zonder jou is er geen leven zonder jou is het op te geven ik heb niets meer, met daten omdat jij de liefde af liet weten. |
| reactie 11
|
|
|
Elke- |
ik zie je weer, elke nacht in mijn dromen, als ik op je wacht maar dan klinkt luid en schril, als ik opsta, mijn eenzame gil |
| reactie 12
|
|
|
Marieke1 |
Maar hangen blijven in het verleden Moet ik niet doen, ik leef in het heden En ook de toekomst, die men vaak vreest Is meestal beter, dan wat is geweest |
| reactie 13
|
|
|
heks |
Ook al doet het nu nog pijn Ik zal het overwinnen Ik zal niet meer met jou samenzijn Ik ga opnnieuw beginnen |
| reactie 14
|
|
|
Marinda |
Ik zal het moeten aanvaarden dat ik het oude leven achter me moet laten m'n hart veel te veel verbolgen de vroegere tijden blijven me achtervolgen |
| Naar boven | |
Reageren op: m'n z'n allen een gedichtje maken!
Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.
Laatste berichten op het forum
- 21/05 gedichtenwedstrijd
- 21/05 gedicht
- 20/05 Gedicht, Lente sneeuw.
- 20/05 mooi lied
- 20/05 Graag jullie mening!
- 20/05 Nog geen titel bedacht
- 20/05 twee witte lichten
- 20/05 Man van de maatschappij
- 20/05 zwijgen
- Naar het forum »
Laatste nieuwsberichten
-
16-12 - Geef nu uw eigen gedichtenbundel uit!
Met trots presenteren wij vandaag ons nieuwe uitgevers platform! Hiermee is het voor iedere dichter mogelijk om zijn of haar eigen gedichten te bundelen in een mooie bundel en deze...
-
28-07 - Wat mis jij nog op 1001Gedichten.nl?
1001Gedichten.nl bestaat inmiddels al ruim 5 jaar! In al die tijd is er veel veranderd op de website. Dit heeft alles er niet overzichtelijker van gemaakt. Om hier wat aan te do...