Gedichten check: Ik ben alleen
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Suusie Berichten: 405 |
Niemand weet hoe ik me voel Niemand begrijpt wat ik bedoel Ik voel me zo alleen Mijn klasgenoten doen zo gemeen Ze begrijpen mijn gevoelens niet Dat doet me zo veel verdriet Waarom kan ik nooit mezelf zijn? Waarom heb ik altijd pijn? En waar is mijn goede vriend gebleven dan? Hij weet toch dat ik niet zonder hem kan? Heeft hij enig idee wat hij met me doet? Dit doet me echt niet goed Op school kan ik me niet meer concentreren Er is niet veel wat ik nog kan proberen Ik kan het alleen maar opgeven En er mee leren leven Waarom heeft iedereen me pijn gedaan? In mijn oog glimt een traan Misschien kan ik het maar beter opgeven En een einde maken aan mijn leven Er geeft toch niemand om mij Niemand maakt me blij Niemand begrijpt wat ik vertel Ze vinden dat ik me aanstel In echte vriendschap zou ik me vaak vergissen Want er is niemand die mij echt zou missen Is er überhaupt iemand die niet zonder mij kan? Anders is het beter als ik het doorzet..mijn heftige plan... |
| reactie 1
|
|
|
Jaikdicht Berichten: 115 |
Luister, je bent nog jong. niet dat ik oud ben, maar ik heb me ook zo gevoelt. en ik weet dat het makkelijk en aantrekkelijk klinkt. maar dat is het niet. ik heb een zelfmoordpoging mee gemaakt, en daar was ik kapot van. ik kende diegene niet eens. als ik iemand niet ken, wat wel zoveel impact op mij heeft gehad, dan weet ik zeker dat er mensen dicht bij haar stonden, die zich vreselijk veel zorgen om haar maken, en om haar geven. en ik weet zeker dat ook bij jou is. Met zelfmoord doe je mensen zeer, misschien wel mensen waarvan je niet eens weet dat ze om je geven. Ik hoop dat je verstandig bent, en hulp zoekt.. Ik ga voor je bidden, en ik hoop dat je je snel beter voelt. overigens wel een mooi gedicht ;] |
| reactie 2
|
|
|
yenneke Berichten: 11 |
Hey darling, never give up ! you have to look at the beautiful side of the world. think of your mother, maybe brothers of sister, grandparents, .. they gonna miss you ! and me to, your poem is beautiful ! i like you. never say never ! |
| Naar boven | |