Gedichten
- Beterschaps gedichten
- Christelijke gedichten
- Cultuur gedichten
- Dating gedichten
- Dieren gedichten
- Duitse gedichten
- Engelse gedichten
- Familie gedichten
- Franse gedichten
- Geboorte gedichten
- Humor gedichten
- Huwelijks gedichten
- Islamitische gedichten
- Kerst gedichten
- Kinder gedichten
- Levensgedichten
- Liefdes gedichten
- Moederdag gedichten
- Muziek gedichten
- Natuur & seizoen gedichten
- Nieuwjaars gedichten
- Overige gedichten
- Overlijdens gedichten
- Paas gedichten
- School gedichten
- Sinterklaas gedichten
- Sms gedichten
- Sport gedichten
- Vaderdag gedichten
- Valentijn gedichten
- Verdriet gedichten
- Verjaardags gedichten
- Vriendschaps gedichten
- Vrolijke gedichten
U bent hier:
Gedichten check: lieve oma..gemaakt door micha
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker |
met dit gedicht kwam mijn zoontje zojuist aan hij heeft m even afgemaakt zodat ik m kon lezen tranen stonden in mn ogen gaat over mijn moeder hij was nog jong toen ze overleed lieve oma ik weet dat jij dood ben En ik nog klein was toen dat gebeurde Maar ik weet nog wel Hoe lief je altijd was En mij stiekem liet drinken Uit een glas En ook al weet ik niet meer zoveel van jou wat ik wel weet lieve oma ook al ben je in de hemel ik hou van jou |
| reactie 1
|
|
|
NathanSchorer |
Het is heel mooi |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker |
ik zal het hem morgen laten lezen...liefs brigitte |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker |
Tja ontroerend. Erg mooi en een dichter in spé Ik heb geen oma meer, maar ik heb bewondering voor hem. |
| reactie 4
|
|
|
Anonymous-1 |
heel erg mooi...dat meen ik echt...een goed gedicht is niet alleen een gedicht die taalkundig of in een bepaalde stijl wordt geschreven...een goed en mooi gedicht komt uit het hart..en dat komt deze zekerss...top...ga zo door... @ brigitte.... komt goed....liefss |
| reactie 5
|
|
|
Verwijderde gebruiker |
dank je wel.Ja ik denk dat ie beter word dan zn moeder vind ik alleen maar leuk en dat al met tien jaar je moet even lezen bij de reactie op mijn gedicht jij meneer staat ook op chek je gelooft je ogen niet! ik hoor het wel van je liefs brigitte |
| reactie 6
|
|
|
Verwijderde gebruiker |
Hoi kerel Even opnieuw, want er ging net iets mis Tja ontroerend. Erg mooi en je bent een dichter in spé. Ik heb ook geen oma meer, maar ik heb bewondering voor je gedicht. Ga zo door! |
| reactie 7
|
|
|
Samm1997 |
Wauww Micha wat kan jij al goed dichten zeg!!! En dat terwijl je zo jong bent! Ik had het niet verzonnen :$ Echt heel erg mooi!!! Ga vooral door jongen Liefs Samantha |
| Naar boven | |
Reageren op: lieve oma..gemaakt door micha
Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.
Laatste berichten op het forum
- 19/06 haloha
- 19/06 Gedichtenwedstrijd???
- 19/06 english mood on a random friday
- 19/06 Gedichtenslang [3]
- 19/06 graag jullie mening
- 19/06 Mening: -Eventjes eigen-
- 19/06 roses are red zinnen
- 18/06 Gedichtenslang --- Engels
- 18/06 Nooit meer weg
- Naar het forum »
Laatste nieuwsberichten
-
24-08 - Priveberichten en Foto's bij gedichten!
Nadat gister de mogelijkheid is toegevoegd om andere leden een privebericht te sturen is het vanaf vandaag ook mogelijk om maximaal 3 foto's toe te voegen bij een gedicht. Hier wa...
-
24-08 - Gedichtenwedstrijd!
1001Gedichten.nl organiseert voor alle leden een gedichtenwedstrijd met leuke prijzen! Elk lid mag 3 gedichten inzenden, hieruit zullen door de redactie de 25 mooiste worden gek...