Gedichten check: Op Kamers
|
startpost
|
|
|---|---|
|
JPSpadzinski Berichten: 139 |
HE he, na een lange tijd, eindelijk weer een gedicht geschreven Ik had een beetje last van een writerblock ofso, want ik kon niks meer op papier zetten, en dat gebeurt me echt niet vaak, Gefeliciteerd. Jij bent zo ver. Te ver gegaan. Nu kun je niets. Complete stilte. Je weet niets meer. Zelfs de magistrale regendruppels, Vertellen jou geen verhaal. Ze willen niet eens een regel, in je oor fluisteren. Godverdomme, asjeblieft. Laat me weer iets voelen, Laat me het weer zien. Ik wil weer kunnen schrijven. Gewoon letter voor letter, op een natuurlijke wijze volwassen laten worden. Hen los kunnen laten. Samen de verhuisdozen inpakken, Zo dat ze zonder problemen op kamers kunnen gaan. |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 16 |
sorry ik vind dit niet echt een gedicht,als jij het zo wil gaan bevoelen in de woorden die jij schreef,èn moet jij echt daar bij gaan vloeken.er zitten wat magische zinnen er in,maar je gevoel heb je er niet echt in gelegt. |
| reactie 2
|
|
|
Samm1997 Berichten: 131 |
Ik sluit me aan bij moohlady |
| reactie 3
|
|
|
hmm, ja ik snap het, misschien hebben jullie gelijk. heb ik van meerdere mensen gehoord,... ik denk dat ik even een pauze neem. denk niet dat het zo wat word. even een creatieve ademhaling. gr |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 11 |
Dat is juist wat hem maakt als dichter. Er zit zoveel contrast in en pas het niet aan. Maar je moet wel werken aan de opdeling denk ik. Kan wat meer harmonie in je gedicht brengen ^^ |
| reactie 5
|
|
|
@jorik super bedankt, ik zat echt bijna in een dip. Maar jij maakt het weer goed. wat de opdeling betreft heb je volkomen gelijk, daar moet ik nog veel aan werken. Bedankt |
| Naar boven | |