1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Vragen over de site: Statistieken

1
datum 08-03-14 00:45
startpost
Iloveher
avatar Berichten: 17
Heey


Ik weet niet of het al gezegd is en of ik de enige ben, maar wanneer ik bij mijn statistieken kijk, bevindt er zich geen grafiek meer maar enkel cijfers.

Het zou leuk zijn moest iemand hieraan iets kunnen doen.


Met vriendelijke groeten
Iloveher
datum 08-03-14 08:28
reactie 1
marill
avatar Berichten: 1058
dat maakt het toch juist overzichtelijker? Nu kun je meteen aflezen hoeveel bezoekers je had die dag.
Nu heb ik een andere vraag, gebeurt het bij jullie ook dat er opeens woorden verspringen naar een andere plek?
Zit ik een gedichtje te lezen van de gedichtenslang verspringen plots enkele woordjes naar een andere plek, dan klopt het hele gedichtje niet meer.
datum 08-03-14 17:16
reactie 2
besto
avatar Berichten: 524
Ik ben volgende week weer op kantoor, zal dan de grafiek nakijken!
datum 09-03-14 21:53
reactie 3
Iloveher
avatar Berichten: 17
Het is weer terug...
datum 22-03-14 14:20
reactie 4
saphira
avatar Berichten: 3
iloveher, je bent niet de enige ik heb het ook
vind het helemaal niet overzichtelijk, hopelijk word er snel iets aan gedan!
datum 22-03-14 18:58
reactie 5
besto
avatar Berichten: 524
Stomme fout, maar het zou nu weer moeten werken. Sorry voor de late reactie, had de reactie op 9 maart gemist.
datum 24-03-14 21:13
reactie 6
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 322
hm mijn statestieken doen nu helemaal niks meer.... staat al sinds begin van de middag op 1494, terwijl een vriendin vriendin van mij aangaf een gedichtje te hebben gelezen, dus het is echt niet zo dat er gewoon niemand kijkt....
datum 25-03-14 11:36
reactie 7
besto
avatar Berichten: 524
Hoi Rianne, die 1494 lijkt van de 23e te zijn, kan dat kloppen? Die zal niet meer wijzigen op de 24e natuurlijk. Misschien gaat er iets anders fout, zal ik nog even uitzoeken.

Update: ik zie dat de cijfers van de 11e missen, hierdoor komt er 1 dag te kort en snapt het systeem het niet meer helemaal. De cijfers van de huidige dag komen nu vooraan in plaats van achteraan. Ik ga even overal een 11e dag toevoegen met 0 views om het goed te trekken.
datum 25-03-14 14:24
reactie 8
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 322
ahh ik zie het, heel erg bedankt! ik snapte er al helemaal niks van ;p
Naar boven

1

Reageren op: Statistieken

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.