1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Stel je voor: Hallo :)

1
datum 11-11-14 15:46
startpost
Myhappyself
avatar Berichten: 58
Ik ben Rens ik ben 18 jaar.

Ik ben onlangs gestart met tekstjes schrijven en het bevalt me wel.
Vele vrienden raadde me deze site aan om reactie's en tips van anderen te krijgen.

Tot nu toe nog niks van reacties ontvangen

Er staat al 1 gedicht online maar er volgen er nog. Ik heef je even een voorsmaakje van een ander gedicht.

Ik zat in de 3de kleuterklas toen ik voor het eerst het woord vriendjes las.
Alles ging vanzelf zo werd ik al rap een jaar of elf.

Ik begon te beseffen, geen zorgen hebben is zo fijn. Zat ik maar in dat 3de kleuterklasje, toen was ik nog zo klein.

Nu ben ik 15, een leeftijd waarin je denkt de wereld te hebben gezien. Maar al op mijn 16de zag de wereld grijs en grouw, de woorden vriendschap of i love you lieten me vlug in de kou.

De wereld is de hel niemand helpt je je zit in de put je kent het wel. Nu ben ik een jaar of 18. Ik heb mijn eigen ogen de wereld leren zien.

Alles grijs en grouw, ok dat klopt en wist ik al. Maar plots liep ik in mensen hun val. Ik wist niet wat me overkwam wat waren ze met me van plan.

Eindelijk 19 heb mijn eigen maten en ik ben gezien.JAJA 19 en in mijn ogen de waarheid, met echte vrienden is de wereld toch wat mooier misschien
datum 11-11-14 19:24
reactie 1
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Welkom hier, mooi gedicht. Alleen kun je beter aanhalingstekens bij het woord 'vriendjes' zetten en een komma achter 'alles ging vanzelf,'
datum 11-11-14 19:44
reactie 2
Myhappyself
avatar Berichten: 58
ok, mercie voor de tip deze komt er later nog op
datum 12-11-14 19:57
reactie 3
jasonikhouvanj
avatar Berichten: 29
1 ding zeg ik je verander voor niemand je bent perfect zoals je bent geloof xxx en egte vrienden dat vind je heel moeilijk
datum 12-11-14 23:37
reactie 4
Myhappyself
avatar Berichten: 58
Dank je , ik zal zeker niet veranderen. Ik heb zelf enkele tekstjes over mijn echte en slechte vrienden. Ik drop ze nog wel eens.
datum 13-11-14 20:11
reactie 5
jasonikhouvanj
avatar Berichten: 29
oke
datum 13-11-14 20:19
reactie 6
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3
ge moet u egt nie laten doen door niemand egt wo
Naar boven

1

Reageren op: Hallo :)

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.