1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Praatje slaan {13}

datum 20-06-15 21:27
reactie 406
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Mooi zo.

Tja, best leuk trouwens: als je nog dingen kan herinneren uit de vorige eeuw. 2 decennia geleden.

Vandaag samenzijn bij vrienden gehad in Gent, mocht eindelijk een eigen tekst op balalaika spelen, leuk is dat.
datum 22-06-15 13:27
reactie 407
DutchMarley
avatar Berichten: 664
yay ik ben 1 dagje thuis weer woehoe
datum 22-06-15 18:19
reactie 408
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Waar was je geweest Remon?
datum 23-06-15 20:17
reactie 409
DutchMarley
avatar Berichten: 664
was ff op bezoek bij vrienden van me in Harderwijk.. toen zondag via Lelystad mn mannetje en hondje weer oppikken,.. en weer met de trein terug naar huis.. (noord-oost groningen)

om vervolgens vandaag weer naar lelystad af te reizen, en dan morgen naar roelofsarendsveen voor een fotoshoot.. om sávonds weer naar huis te reizen...

DRUK DRUK DRUK

maar wel heel leuk hoor ^^ teehee
datum 23-06-15 21:36
reactie 410
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Haha have fun Remon.

Morgen naar de Ardennen met school voor 3 dagen,... Ben benieuwd hoe dat gaat worden...
datum 23-06-15 22:17
reactie 411
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Leuke dingen Remon, veel plezier

En jij ook Sheala, waar in de Ardennen gaan jullie? Welkom alvast in mijn land.
datum 23-06-15 22:47
reactie 412
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Geen idee waar Nathan. Ergens op een camping ofzo XD.
Vind mijn land toch wel leuker
datum 26-06-15 18:47
reactie 413
DutchMarley
avatar Berichten: 664
wat je ook doet.. ga NOOIT met de Nederlandse Energie Maatschappij (NLE) in zee...

dichte oplichters daaro... :@ :@ :@ :@
datum 27-06-15 10:02
reactie 414
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Wat doen ze dan Remon?

Zo, donderdag-vrijdag tweedaagse De Panne gedaan, hele dagen gezwommen in zee, wat lang geleden is trouwens, was erg leuk. Heb nu al weer heimwee.

Hoe gaat het hier?
datum 27-06-15 11:11
reactie 415
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Remon. Toevallig dat ik dat niet van plan was.

Gister weer terug gekomen uit België. Zo blij om weer thuis te zijn! Ookal moet ik zeggen dat België een super mooi land is. Toch heb ik een hekel aan de mensen daar XD ik word al aagressief van Belgische accenten. Maar daar praten ze alleen maar Frans! En dan vragen ze je om hulp (maar ik kan geen Frans) dus ga ik erop in in het engels. Weigeren ze engels te praten -.- donder dan maar op met je gekrijs voot hulp. Jemig.
En overdag zweette je uit je kleding. Terwijl je snachts lag je beven van de kou. Pfff.
Toch erg leuke intensiefe dagen gehad
datum 27-06-15 12:05
reactie 416
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Kijk eens aan, gelukkig vind je Wallonië een mooi gewest. En de Walen tja.. Een vroegere klasgenoot van mij ging ook ooit naar de Ardennen maar hij had ook niet veel goeie ervaringen met de mensen daar. Maarja, wat doe je er aan.
Wat hebben jullie daar nog zoal gedaan?
datum 27-06-15 12:49
reactie 417
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Oke Nathan.. bij die eerste zin zat ik echt van ''Wtf?'' Maarja.

Eerste dag 3 uur in de auto gezeten. Daarna snel tassen uitgepakt en mijn groep is gaan kanoën. dus eerst een uur lopen (wat echt een hell was) maar het kanoën was echt leuk! Ookal zat ik zowat wel 5 keer vast op stenen XD en leuk watergevecht gehouden enzo
Tweede dag zijn we naar de Groeve geweest wat 10 minuutjes lopen was. Daar zijn we gaan klimmen en wezen abseilen. Super vet! Was doodsbang maar echt leuk!! Alleen moesten ook over een touw lopen 50 meter boven de grond. Kreeg zowat een paniek aanval. Zo eng! En een vrije val dan je aan een elastiek vastgemaakt werd en je van een berg af moest springen. Toch wel leuk om zo je angsten te overwinnen. (niet dat ik hoogtevrees heb, ookal ontwikkel je dat op dat moment zowat wel )
En laatste dag nog 2,5 uur wezen lopen. Dan ben je al brak van slechte nachten, leef je al 2 dagen op snoep en water en ben je lichamelijk gesloopt. Op sommige momenten zakte ik gewoon door me kniën heen. Maar het is me gelukt! Super kamp gehad. Maar nu moet ik me spieren flink wat rust geven
datum 27-06-15 20:45
reactie 418
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Leuk Sheala. Lekker sportief bezig geweest. Wanneer ga je weer?

Weet je niet waar/wat Wallonië is? Wallonië is een gewest in België. België heeft drie gewesten: het Vlaamse (Vlaanderen), het Waalse (Wallonië) en het Brusselse (Brussel) en de Ardennen ligt meestal in Wallonië. Je hebt ook nog de Vlaamse Ardennen, maar aangezien die mensen in die regio van jou Frans spraken, ga ik niet vanuit dat je naar de Vlaamse Ardennen ging. Aardrijkskundeles.
datum 27-06-15 22:32
reactie 419
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Haha nou eerst bijkomen en deze week een daarna een week stage maar ik zou het zo opnieuw doen hoor

Gekke Belgen met hun gebieden
Ik weet alleen dat die camping dicht bij Hornay lag. (Weet ik alleen omdat ik Horny las XD) maar het was er erg mooi.
En ik hou niet zo van aarderijkskunde. Ben net klaar met alle lessen op school ja!
datum 29-06-15 09:24
reactie 420
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Mooi Sheala, gewoon doen hoor

Even gekeken waar dat plek is. Oke, in september 2013 was ik 26 km verderop in het zuiden: in Stoumont, toen ging ik een middagje figureren in een TV-serie. Erg mooie omgeving daar. Volgende week is er een wandeling vlakbij Malmedy, vlakbij de Duitse grens, zit er aan te denken om die wandeling te doen. Ik hou van Wallonië.

Dat je net klaar bent met school geeft helemaal niks. Je bent nooit te jong om te leren.
Naar boven

Reageren op: Praatje slaan {13}

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.