1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Praatje Slaan [11]

datum 30-06-14 20:21
reactie 16
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Patros, ik denk dat je bedoeld dat helpen niet lukt? Misschien niet in grote mate, maar een luisterend oor aanbieden is ook degelijk een manier van helpen

Lisanne, waarom vindt zij het precies raar?
Probeer je er verder overheen te zetten
datum 30-06-14 20:24
reactie 17
Patros-Fibros
avatar Berichten: 4572
Mijn ouders weten niet eens iets van het bestaan van deze site af...

Ze hebben 1 keer een gedicht van.mij gevonden die ze echt té verkeerd hebben begrepen --"
-
Nath, erover praten kan gewoon niet, dan verziek ik toch alleen maar het forum
datum 30-06-14 20:26
reactie 18
liezai
avatar Berichten: 1164
Ik denk dat mijn vriendinnen erg open zijn richting hun ouders. Ik heb gewoon niet zo'n goede band met ze. Ook hebben mijn vriendinnen de indruk dat ik 2 schatten van een ouders heb, terwijl ik daar net wat anders over denk. Heb er zelfs serieus over nagedacht om bij mijn oma in te trekken...

Mijn ouders hebben nog nooit een gedicht van mij gezien en dat wil ik liever zo houden ook weten ze idd niets van deze site, en van de rest dat ik op internet uitspook af.
datum 30-06-14 20:38
reactie 19
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Jammer dat zij je gedicht verkeerd begrepen hebben.

Tja, sommige gedichten zijn nu eenmaal erg persoonlijk
datum 30-06-14 20:46
reactie 20
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 4562
(Eerst, niet kwaad zijn voor wat ik zeg, ik snap alles hier maar half want ik zit met me kop ergens anders)

Ouders interesseren zich niet voor de site, dus ik praat er nooit over
--
Schamen voor bang zijn in het donker moet zowieso niet. Ik hou persoonlijk van het donker, hoe donkerder hoe liever, maar da's weer typisch mij. Ik schaam me niet echt voor waar ik bang voor ben. (Mocht ik dat nog nooit verteld hebben, ik ben als de dood voor vrachtwagens. Yep. Vrachtwagens.) En ik heb een psych gehad voor angst over een horrorverhaal/mop, een paar jaar geleden. Da's nu enmaal zo, ik schaam me er niet voor. Angst voor vrachtwagens. En psych's ;s
--
Patros, misschien 'verziekt' het het forum, maar een bericht verziekt het niet ^^
Als je erover wilt praten, ben hier.
--
Lisanne, oma intrekken, hier ook. Ik wil desnoods gewoon bij en vriendin intrekken, ik ga binnenkort wel regelen dat ik ergens een weekje kan gaan logeren, ik ben altijd welkom bij een vriendin (woh dat klonkt ego, maar zij zei het), als me ouders stoppen met roken, kom ik terug
datum 30-06-14 20:47
reactie 21
Bartart
avatar Berichten: 262
Net terug van Graspop. Dat waren echt vier fantastische gruwelijke dagen. Aantal bands gezien die me ontzettend verrasten met fantastische performances, heftige moshpits en wall-of-death's, heeeeeel veel alcohol en joints.
Moet wel zeggen dat ik niemand onder de 17/18 aanraad hier naartoe te gaan.
datum 30-06-14 21:06
reactie 22
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Angst voor vrachtwagens. Opzich is dat geen vreemde angst vind ik. Zelf heb ik geen last van, en vooral de Amerikaanse trucks vind ik echt mooi
Maar als ik zelf op de weg rij, dan krijg ik wel de kriebels. Vooral als er een lange colonne is waardoor ik steeds op de middelste baan moet rijden vind ik toch maar niks.

Waarom betekent 'gruwelijk' vaak tof of leuk in sommige gevallen? Het woord zelf klinkt niet echt positief
datum 01-07-14 11:06
reactie 23
DutchMarley
avatar Berichten: 664
sorry ik weet dat dit geheel random tussendoor is.. en dat ik nu niet op de afgelopen berichten hier nu reageer.. (lees ik later even,.. kinda got to go at the moment).. maar iemand vroeg me een gedicht te maken over de bloemetjes en de bijtjes.. ik was toen compleet inspiratieloos, en schijtmelig.. so this is what i came up with..


the little bee,
that was very sad
he's a little different,
so obviously he's laughed at

the little bee
owh, see him cry..
that little bee,
could barely fly..

till one day he said: ENOUGH!
And jumped up in the air
flying higher and higher
till his wings could no longer bare

his eyes fully locked on down below
with his target straight in sight
his wings fully limb
going down with all his might

towards the prettiest flower he could see
full speed, he would be arriving soon
and for the very first time
little bee got some flower-poon
datum 01-07-14 11:42
reactie 24
Patros-Fibros
avatar Berichten: 4572
Made my day hehehe xD
-
Ik zeg het wel als ik der an toe ben, maak je maar geen zorgen.om mij
datum 01-07-14 16:32
reactie 25
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 4562
Nu krijg ik nog meer het gevoel dat iedereen naar Graspop was. Maar zolang iedereen zich maar geamuseerd heeft, kan ik ermee leven x'D
--
"Wil je de Belgische kleuren op je beugel?"
"Nee bedankt, België gaat er vanavond toch uit."
Orthodont --" Zie ik eruit alsof die kleuren me wat doen >-<
Sins vandaag dus ook elastieken. Joy. Ze schieten om de minuut los --"
datum 01-07-14 16:44
reactie 26
liezai
avatar Berichten: 1164
En nu ga ik er dus echt aan :'( Mn moeder is er achter dat ik weer met een goede vriend van mij omga (hij zit in de drugs en die shit) Nu is mijn moeder bang dat ik ook weer begin. Please trust me mom.

Leuk he, ortho's? Ben zo blij dat ik eindelijk klaar ben :p

Oke, succes Patros.
datum 01-07-14 17:35
reactie 27
DutchMarley
avatar Berichten: 664
oke heb de boel even terug gelezen nou,..
bij mn vorige reactie was ik nogal gehaast dus las ik het niet allemaal..

mja even int kort.. ouders en gedichten.. tja bepaalde onderwerpen en belevingen zullen ouders nooit kunnen begrijpen.. sommige van ons ook niet.. bepaalde dingen moet je nou eenmaal zelf meemaken en zelf door komen.. voorbeeld.. mijn moeder vond een keer een gedicht over hoe ik na een zelfmoordpoging tot de ontdekking kwam dat ik niet dood wou.. ik wou gewoon nooit bestaan hebben.. there's a very clear, but thin line between those two.. in elk geval.. moeder freakte hem volkomen en begreep het totaal niet..

mja aan de andere kant.. wie wil als moeder ineens zo'n gedicht vinden, vooral als dr niet over gepraat word..



verder.. ouders en mensen met drugs.. mja denk dat degene die gebruikt vooral volkomen eerlijk moet zijn.. ik gebruik sinds mn 12e.. mijn ouders vonden het hell.. andermans ouders vonden het oke.. ik was dr eerlijk over, en viel er nooit en te nimmer iemand anders mee lastig.. ik wist en weet dat ik verslaafd ben.. is mijn probleem.. niet die van een ander.. zowel van zijn kant, als bovenalles die van je ouders, is het puur een kwestie van duidelijk grenzen stellen denk ik :$
en.. vind ik nog even belangrijker.. vooral zelf ook grenzen stellen.. bang dat je WEER begint geeft een verleden van gebruik aan.. maak duidelijke grenzen om verleiding te voorkomen.. geen opdracht, just friendly advice.. ikzelf kan niet zonder.. maar zie het alsnog wel graag bij anderen

voor de rest nog even.. patros, you will never bring me down.. dunno about the rest.. but somebody who is dead inside cant be kicked down further so if needed, glad to help
datum 01-07-14 19:47
reactie 28
liezai
avatar Berichten: 1164
Ik heb in het verleden wel eens wat gebruikt ja. Maar ben er klaar mee, ik voel me nu ook goed zonder dat ik wat gebruik. Ook heb ik nooit een echt verslaving gehad het was gewoon, van het een komt het ander snap je?

En mijn ouders zijn gewoon een stel paniek. Ik moet maar 1 dingetje te doen en ik heb weer eens bonje, mam, pap, ik ben een tiener Ik weet zelf wel wat ik doe en anders zie ik daar snel genoeg de gevolgen van in toch? Dat is mijn mening...
datum 01-07-14 20:05
reactie 29
DutchMarley
avatar Berichten: 664
true.. al blijven ouders altijd bezorgd natuurlijk.. doet ieder mens wanneer ze echt om iemand geven.. mja blijft idd een feit.. ouders kunnen aardig para zijn..

ikzelf blow al jaren.. moeder kwam dr achter.. werd ik nagekeken of ik ook heroine spoot.. (ging blijkbaar rond ofzo..) dus ja.. pretty para... of met vieze stinksokken aankomen en zweren dat het naar wiet ruikt en dak dr wat in verstopt heb gehad.. (ondanks dat het mn eigen sok was.. hell no.. i refuse )
datum 01-07-14 20:16
reactie 30
liezai
avatar Berichten: 1164
Haha, mijn ouders zijn pas echt histerisch gaan doen toen ze er achter kwamen dat er bij mij op school in aardig grote hoeveelheden drugs aanwezig was en werd verhandeld (iets waarvan ik denk dat het moeilijk te ontlopen is op een school met ca. 1500 leerlingen). Mijn ouders verwachten denk ik dat ik een exact kopie van hen wordt, nou niet dus dat ik zo'n leven ga leiden, val al in slaap bij alleen de gedachte daar aan... (Niet dat ik een losgeslagen tiener ben hoor ofzo).
Alleen bij mij rest het probleem dat ik als ik ze er achterkomen dat ik weer gebruik (wat ik momenteel dus niet meer doe) dat ik dan naar de "rokkenschool" ,zoals wij dat noemen, een school waar meisjes geen broeken mogen dragen. Ze denken namelijk dat er daar geen drugs worden gebruikt. Ja tuurlijk, dat zijn ook gewoon tieners hoor! Het grootste probleem is denk ik dat ik nooit en te nimmer in een rok ga lopen Dus ben bang dat ik de school niet eens in kom...

Wat een verhaal
Naar boven

Reageren op: Praatje Slaan [11]

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.