1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Praatje Slaan {12}

datum 04-11-14 22:05
reactie 31
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 4562
Ijsschaatsen, ik ben enkel daar goed in x'D
Ik ben weer de enige in de school die hockeys kan vergeten xD
datum 05-11-14 00:35
reactie 32
Bartart
avatar Berichten: 262
Daar ben ik weer. Ik durf te stellen dat dat een slecht teken is; ik heb het weer nodig mijn hart te luchten.

Na een hele lange tijd waarin het goed ging lijkt alles nu flink tegen te vallen.
Toen ik nog thuis woonde, heb ik mij altijd voorgehouden dat mijn depressie aan mijn situatie lag, aan het feit dat mijn moeder depressief was en dat ik me thuis niet op mijn plek voelde. Maar na een lange up-periode begin ik nu te merken dat ook ik de pieken en dalen ken, die mijn moeder's bipolaire stoornis karakteriseren.
En meer dan ooit voel ik me alleen met mijn probleem, omdat ik vroeger altijd mijn vader en broer had, waarvan ik dacht dat ze met hetzelfde probleem als ik kampten. Maar ik sta eerder in mijn moeders schoenen, alleen ben ik mijn vangnet kwijt.

Mijn excuses dat ik jullie slechts bij onweer stoor
verder vind ik mijn studie wel heel leuk en heb ik een leuk aantal maanden gehad
Maar ik besef me nu dat ik dat niet kan houden
En iedereen met wie ik kan praten ben ik kwijt
datum 05-11-14 12:33
reactie 33
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Welkom terug Bart. En je stoort ons heus niet
Heel veel sterkte en wij zijn er voor je. Als je wilt praten, mij kan je altijd een berichtje sturen.
datum 05-11-14 15:12
reactie 34
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Heerlijk thuiskomen en warm worden met een kopje thee :3

Dus... Toetsweek is denk ik niet zo'n super succes .. :
Of ik heb een onvoldoende of een heel goed cijfer schat ik zelf, maar ik ben er zowat van overtuigd dat ik een paar onvoldoendes heb Moet ik ook maar wat beter leren.

Nu nog me 2 ergste vakken leren, waar ik nog geen fuck van snap.. Help me!!

Hey Bartart.. Je kunt hier altijd alles kwijt. Daarom is het een forum
datum 05-11-14 16:42
reactie 35
liezai
avatar Berichten: 1164
Hooii, lang gezien hier Bart! Jammer dat het weer wat minder gaat! Hier mag je altijd binnenvallen, met wat dan ook, als ik wat voor je kan betekenen moet je het maar zeggen!

Volgende week toetsweek en ik ken nog niets... Slecht... Maar goed, ik overleef het wel en anders niet.
datum 05-11-14 16:47
reactie 36
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Ai ai ai Lisanne, jij hebt gelukkig nog een paar dagen om te leren, 5 dagen oefenen (vanaf vandaag meegeteld) kan nog nét

Veel succes alle twee. Welke vakken moet jij nog Sheala?
datum 05-11-14 16:59
reactie 37
liezai
avatar Berichten: 1164
Ik begin overmorgen al Nathan
datum 05-11-14 17:15
reactie 38
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Dat kan ook nog nét Kun je in elk geval niet zeggen dat je niet geleerd hebt
datum 05-11-14 21:02
reactie 39
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Pff leren is best vervelend soms. Maarja het lukt opzich nog wel..
Nathan, mogen moet ik alleen nog maatschapijleer, wiskune en nask. En overmorgen rekenen en economie.
Als beloning maar American Horror Story kijken

Zaterdag lekker Shire buitenrit maken Ben benieuwd hoe ik er weer af kom.. (shires zijn de grootste paardenras ter wereld vogensmij. Schofthoogte, 2 meter!)
datum 06-11-14 13:31
reactie 40
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Nou, succes dan

Vandaag aflevering 3 van de komende mini-serie Sinterklaas opgenomen. Nu enkel aflevering 4 nog.
Informatie aangevuld op mijn website waar die serie nou écht over gaat; namelijk géén gezelligheidsteksten, dat je onder het kauwen van kruidnoten even bekijkt of beluistert, maar kritische teksten die je -hopelijk- stof geven tot nadenken. Geen kinderspul, vooral gericht aan volwassenen. In tegenstelling van de meeste Sinterklaasliedjes zijn mijn teksten geen 'lofgezang' enz.
datum 06-11-14 16:53
reactie 41
murieletje
avatar Berichten: 32
Heey jongens. Tijd niet meer Online geweest.
Beetje druk op school waardoor ik een beetje veel stress heb en ik half het gevoel heb dat binnenkort m'n hoofd gaat ontploffen. Gelukkig nu wat chocola 🍫. Chocola lost altijd alles op. Nou ja helaas kan het geen proefwerken voor je maken maar toch!

Hier verder nog iets gemist?
datum 06-11-14 18:57
reactie 42
liezai
avatar Berichten: 1164
Sheala, ik heb morgen ook economie en rekenen... Alleen heb eco laten vallen dus die hoef ik niet te maken dus heb ik rekenen en Engels Mijn lievelingsvakken

Het alledaagse heb je gemist meer niet
datum 06-11-14 21:05
reactie 43
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Ik wou dat ik geen economie meer had!! Ik vind het zo lastig!!
Engels is mijn lievelings vak
datum 06-11-14 21:09
reactie 44
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Chocola helpt zeker tegen de stress En het is zó lekker. Vanmiddag in Brugge warme chocolademelk met slagroom gedronken. En uiteraard pannenkoeken met suiker erbij genomen, heerlijk

youtu.be/sv2cCcu_jHQ Aflevering 9. Voor ieder die pessimistisch is, of die gewoon een moeilijke toetsweek heeft, die gepest wordt, watdanook... Wees Positief.
datum 07-11-14 19:29
reactie 45
liezai
avatar Berichten: 1164
Stop, stop, stop Nathan, ik ben serieus kotsmisselijk van alle chocola en kruidnoten die ik vandaag al op heb... Echt erg dit :')

Oke, eerste toetsdag was verschrikkelijk en nee ik overdrijf niet. Als ik een voldoende heb, dan moet ik echt gokker worden. Heb maar wat gedaan...

Die 'snap je die som niet', 'voel jij je zo dom' komen wel heel bekent voor Nathan, erg toepasselijk
Naar boven

Reageren op: Praatje Slaan {12}

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.