1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Stel je voor: Aangenaam

1
datum 23-03-20 13:04
startpost
dennis-jet
avatar Berichten: 1
Mijn naam is Dennis Jet.
Aangenaam kennis te maken.

Ik ben 76 jaar oud en ik woon in het mooie Gelderland. Mijn hobby's zijn gedichten schrijven en mensen ontmoeten. Ik heb al veel gelezen op deze site en nu heb ik eindelijk de moed verzameld om zelf gedichten in te sturen.

Ik hoop dat mijn tijd hier goed uit zal pakken

M.v.g.
Dennis Jet
datum 25-03-20 06:58
reactie 1
marill
avatar Berichten: 1058
Welkom Dennis Jet, ik ben na een lange periode van afwezigheid weer eens komen kijken en schrijven. Hopelijk kunnen we hier onze ziel en zaligheid vastleggen. Groetjes, Marill.
datum 02-04-20 18:09
reactie 2
EllaK
avatar Berichten: 2
Goedemiddag, Mijn naam is Ella en ik ben 52 jaar. Via via kwam ik op deze site en heb heerlijk zitten lezen. Wat een mooie gedichten staan hierop. In deze best eenzame binnen blijf tijd i.v.m. het corona virus voel ik me hier weer verbonden met mensen.
Ook ik woon in Gelderland. Ik hou van lezen, gedichten schrijven, de natuur en onze tuin en ook van leuke series of films kijken.
Zelf heb ik er ook al wat gedichten opgezet die wachten op goedkeuring, best spannend.
Voor nu een groet, en wees zuinig op jezelf en elkaar.
Ella
Naar boven

1

Reageren op: Aangenaam

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.