Gedichten
- Beterschaps gedichten
- Christelijke gedichten
- Cultuur gedichten
- Dating gedichten
- Dieren gedichten
- Duitse gedichten
- Engelse gedichten
- Familie gedichten
- Geboorte gedichten
- Huwelijks gedichten
- Islamitische gedichten
- Kerst gedichten
- Kinder gedichten
- Liefdes gedichten
- Moederdag gedichten
- Natuur & seizoen gedichten
- Nieuwjaars gedichten
- Overige gedichten
- Overlijdens gedichten
- Paas gedichten
- School gedichten
- Sinterklaas gedichten
- Sms gedichten
- Sport gedichten
- Vaderdag gedichten
- Valentijn gedichten
- Verdriet gedichten
- Verjaardags gedichten
- Vriendschaps gedichten
- Vrolijke gedichten
U bent hier:
Huiskamer: Wat betekend je naam
|
startpost
|
|
|---|---|
|
JoyMennings |
Wat betekent jouw naam? A= je bent lief B= je bent mooi C= je bent altijd blij D= je bent beleefd E= je bent goed op de dansvloer F= bij de meeste mensen val je erg in de smaak G= je bent een doorzetter H= je bent onzeker I= je bent wel een tikkeltje gek J= je bent geweldig K= je bent erg goed in dichten L= je ben betrouwbaar M= je bent verlegen N= je ziet er bloedmooi uit O= je laat je door niemand vertellen wat je wel en niet mag P= je bent altijd klaar voor actie Q= je spoort voor geen meter R= je bent verwend S= Het is niet moeilijk om verliefd op je te worden T= je weet mensen altijd te vertellen wat ze willen horen U= je staat graag in het middelpunt van de belangstelling V= je kan soms arrogant overkomen W= je bent super spontaan X= je bent nieuwsgierig Y= je kan niet goed liegen Z= je bent mysterieus |
| reactie 1
|
|
|
MirandadelaParra |
M= je bent verlegen I= je bent wel een tikkeltje gek R= je bent verwend A= je bent lief N= je ziet er bloedmooi uit D= je bent beleefd A= je bent lief M: nop niet dus I: jazeker R: zekers niet A: jup that's me N: dankje D: zekers A: jup that's me |
| reactie 2
|
|
|
SinasSarah |
S = Het is niet moeilijk om verliefd te worden A = Je bent lief R = Je bent verwend A = Je bent lief H = Je bent onzeker S : Klopt een beetje. A : Zekeeer! <3 R : Nee, zeker niet A : Jeej ik ben xtra lief! H : Klopt, heel erg. :$ |
| reactie 3
|
|
|
Ellisjuhh |
E= je bent goed op de dansvloer L= je ben betrouwbaar L= je ben betrouwbaar I= je bent wel een tikkeltje gek S= Het is niet moeilijk om verliefd op je te worden |
| reactie 4
|
|
|
linnyyyy |
L = Je bent betrouwbaar I = je bent wel een tikkeltje gek N = Je ziet er bloed mooi uit D = je bent beleefd A = je bent lief L = klopt wel denk ik I = zeker, niet een tikkeltje veel meer dan een beetje N = zo zou ik het zeker niet noemen. maar toch bedankt D = ja ik denk het wel. A = dankjee |
| reactie 5
|
|
|
faceofchange |
H= je bent onzeker A= je bent lief N= je ziet er bloedmooi uit N= je ziet er bloedmooi uit A= je bent lief H= je bent onzeker |
| reactie 6
|
|
|
Verwijderde gebruiker |
S=het is niet moeilijk om verlieft te worden. I=je bent wel een tikkeltje gek. L=je bent betrouwbaar. v=je kan soms arrogant over komen. I=je bent wel een tikkeltje gek. A=je bent lief Betrouwbaar, en lief dat klopt wel de rest niet helemaal, maar wel heel leuk bedacht(wat betekend je naam) liefs sil |
| reactie 7
|
|
|
marditje |
M= Je Bent Verlegen (kloptxd A= Je Bent Lief (klopt ook xd R= Je Bent Verwend (nee hoor D= Je Bent Beleefd (klopt xd I= Je Bent Een Tikkeltje Gek (weet ik ;p heel leuk bedacht! |
| reactie 8
|
|
|
LovelyWords |
Y=Je kan niet goed liegen. A=Je bent lief. S=Het is niet moeilijk om verliefd op je te worden. M=Je bent verlegen. I=Je bent wel een tikkeltje gek. N=Je ziet er bloedmooi uit. E=Je bent goed op de dansvloer. Y= Klopt A= Hangt ervan af ;p S= Weetikniiet M= ;o Helemaal niet waar I= Klopt helemaal. N= Kan ik vanmezelf niet zeggen xd E= Klopt ;d Toffbedacht ! |
| reactie 9
|
|
|
Finkelnberg |
T= je weet mensen altijd te vertellen wat ze willen horen H= je bent onzeker O= je laat je door niemand vertellen wat je wel en niet mag M= je bent verlegen A= je bent lief S= Het is niet moeilijk om verliefd op je te worden |
| reactie 10
|
|
|
EliseSmits |
E je bent goed op de dansvloer L je bent betrouwbaar I je bent een tikkerltje gek S het is niet moeilijk verliefd te worden E je bent goed op de dansvloer E jah dat klopt wel l jah ik ben betrouwbaar I klopt S valt wel mee E jah dat klopt wel |
| reactie 11
|
|
|
CookiesMunchEather |
S= Het is niet moeilijk om verliefd op je te worden H= je bent onzeker U= je staat graag in het middelpunt van de belangstelling K= je bent erg goed in dichten R= je bent verwend I= je bent wel een tikkeltje gek S= dat is niet waar mensen noemen me jongens-hater dus ze snappen me boodschap wel ;3 H: alleen met cijfers xD maar heb wel goede cijfers U: Alleen als het met me te maken heeft of me 2 beste vriendinnen voor de rest niet ;l K: Ik kan wel dichten .. ik weet alleen niet of het 'goed' is R: Nee.. anders had ik me psp wel T-T I: jup ben helemaal random |
| reactie 12
|
|
|
natie |
R= je bent verwend E= je bent goed op de dansvloer N= je ziet er bloedmooi uit A= je bent lief T= je weet mensen altijd te vertellen wat ze willen horen A= je bent lief R= daar heb ik zelfs de middelen niet voor xD (leef outdoor in Noorwegen) E= Achja... ik dans heel graag ^^ N=Wel bedankt ^^ A= uhuuuu (A) T= Altijd! Nooit fout A= Ik ben extra lief? Laten we dit vervangen door `goed zot` |
| reactie 13
|
|
|
Marieke2011 |
M= je bent verlegen A= je bent lief R= je bent verwend I= je bent wel een tikkeltje gek E= je bent goed op de dansvloer K= je bent erg goed in dichten E= je bent goed op de dansvloer M klopt wel, A klopt ook wel, ben wel lief voor anderen, R klopt niet, ben echt niet verwend, I tjaa, tis maar net wat je gek vind E, Nuh, niet dat ik weet, K, tja, ...? E,.... |
| reactie 14
|
|
|
ellebel33 |
M= je bent verlegen I= je bent wel een tikkeltje gek R= je bent verwend E= je bent goed op de dansvloer L= je ben betrouwbaar L= je ben betrouwbaar A= je bent lief M= Klopt I= Helemaal waar R= Klopt niet, ik werk hard genoeg voor iets. E= Als ik heb gedronken L= True L= True A= Misschien |
| reactie 15
|
|
|
Verwijderde gebruiker |
R= je bent verwend I= je bent wel een tikkeltje gek A= je bent lief N= je ziet er bloedmooi uit N= je ziet er bloedmooi uit E= je bent goed op de dansvloer R= ik word verwend maar ik ben het niet I= mee eens A= dank je N= daar zijn de meningen over verdeeld N= drie maal is scheepsrecht E= sommige vinden van wel sommige niet |
| Naar boven | |
Reageren op: Wat betekend je naam
Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.
Laatste berichten op het forum
- 21/05 gedichtenwedstrijd
- 21/05 gedicht
- 20/05 Gedicht, Lente sneeuw.
- 20/05 mooi lied
- 20/05 Graag jullie mening!
- 20/05 Nog geen titel bedacht
- 20/05 twee witte lichten
- 20/05 Man van de maatschappij
- 20/05 zwijgen
- Naar het forum »
Laatste nieuwsberichten
-
16-12 - Geef nu uw eigen gedichtenbundel uit!
Met trots presenteren wij vandaag ons nieuwe uitgevers platform! Hiermee is het voor iedere dichter mogelijk om zijn of haar eigen gedichten te bundelen in een mooie bundel en deze...
-
28-07 - Wat mis jij nog op 1001Gedichten.nl?
1001Gedichten.nl bestaat inmiddels al ruim 5 jaar! In al die tijd is er veel veranderd op de website. Dit heeft alles er niet overzichtelijker van gemaakt. Om hier wat aan te do...