Huiskamer: Wat betekend je naam
|
startpost
|
|
|---|---|
|
JoyMennings Berichten: 23 |
Wat betekent jouw naam? A= je bent lief B= je bent mooi C= je bent altijd blij D= je bent beleefd E= je bent goed op de dansvloer F= bij de meeste mensen val je erg in de smaak G= je bent een doorzetter H= je bent onzeker I= je bent wel een tikkeltje gek J= je bent geweldig K= je bent erg goed in dichten L= je ben betrouwbaar M= je bent verlegen N= je ziet er bloedmooi uit O= je laat je door niemand vertellen wat je wel en niet mag P= je bent altijd klaar voor actie Q= je spoort voor geen meter R= je bent verwend S= Het is niet moeilijk om verliefd op je te worden T= je weet mensen altijd te vertellen wat ze willen horen U= je staat graag in het middelpunt van de belangstelling V= je kan soms arrogant overkomen W= je bent super spontaan X= je bent nieuwsgierig Y= je kan niet goed liegen Z= je bent mysterieus |
| reactie 1
|
|
|
MirandadelaParra Berichten: 24 |
M= je bent verlegen I= je bent wel een tikkeltje gek R= je bent verwend A= je bent lief N= je ziet er bloedmooi uit D= je bent beleefd A= je bent lief M: nop niet dus I: jazeker R: zekers niet A: jup that's me N: dankje D: zekers A: jup that's me |
| reactie 2
|
|
|
SinasSarah Berichten: 7 |
S = Het is niet moeilijk om verliefd te worden A = Je bent lief R = Je bent verwend A = Je bent lief H = Je bent onzeker S : Klopt een beetje. A : Zekeeer! <3 R : Nee, zeker niet A : Jeej ik ben xtra lief! H : Klopt, heel erg. :$ |
| reactie 3
|
|
|
Ellisjuhh Berichten: 32 |
E= je bent goed op de dansvloer L= je ben betrouwbaar L= je ben betrouwbaar I= je bent wel een tikkeltje gek S= Het is niet moeilijk om verliefd op je te worden |
| reactie 4
|
|
|
linnyyyy Berichten: 142 |
L = Je bent betrouwbaar I = je bent wel een tikkeltje gek N = Je ziet er bloed mooi uit D = je bent beleefd A = je bent lief L = klopt wel denk ik I = zeker, niet een tikkeltje veel meer dan een beetje N = zo zou ik het zeker niet noemen. maar toch bedankt D = ja ik denk het wel. A = dankjee |
| reactie 5
|
|
|
faceofchange Berichten: 2 |
H= je bent onzeker A= je bent lief N= je ziet er bloedmooi uit N= je ziet er bloedmooi uit A= je bent lief H= je bent onzeker |
| reactie 6
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 76 |
S=het is niet moeilijk om verlieft te worden. I=je bent wel een tikkeltje gek. L=je bent betrouwbaar. v=je kan soms arrogant over komen. I=je bent wel een tikkeltje gek. A=je bent lief Betrouwbaar, en lief dat klopt wel de rest niet helemaal, maar wel heel leuk bedacht(wat betekend je naam) liefs sil |
| reactie 7
|
|
|
marditje Berichten: 3 |
M= Je Bent Verlegen (kloptxd A= Je Bent Lief (klopt ook xd R= Je Bent Verwend (nee hoor D= Je Bent Beleefd (klopt xd I= Je Bent Een Tikkeltje Gek (weet ik ;p heel leuk bedacht! |
| reactie 8
|
|
|
LovelyWords Berichten: 38 |
Y=Je kan niet goed liegen. A=Je bent lief. S=Het is niet moeilijk om verliefd op je te worden. M=Je bent verlegen. I=Je bent wel een tikkeltje gek. N=Je ziet er bloedmooi uit. E=Je bent goed op de dansvloer. Y= Klopt A= Hangt ervan af ;p S= Weetikniiet M= ;o Helemaal niet waar I= Klopt helemaal. N= Kan ik vanmezelf niet zeggen xd E= Klopt ;d Toffbedacht ! |
| reactie 9
|
|
|
Finkelnberg Berichten: 19 |
T= je weet mensen altijd te vertellen wat ze willen horen H= je bent onzeker O= je laat je door niemand vertellen wat je wel en niet mag M= je bent verlegen A= je bent lief S= Het is niet moeilijk om verliefd op je te worden |
| reactie 10
|
|
|
EliseSmits Berichten: 1 |
E je bent goed op de dansvloer L je bent betrouwbaar I je bent een tikkerltje gek S het is niet moeilijk verliefd te worden E je bent goed op de dansvloer E jah dat klopt wel l jah ik ben betrouwbaar I klopt S valt wel mee E jah dat klopt wel |
| reactie 11
|
|
|
CookiesMunchEather Berichten: 34 |
S= Het is niet moeilijk om verliefd op je te worden H= je bent onzeker U= je staat graag in het middelpunt van de belangstelling K= je bent erg goed in dichten R= je bent verwend I= je bent wel een tikkeltje gek S= dat is niet waar mensen noemen me jongens-hater dus ze snappen me boodschap wel ;3 H: alleen met cijfers xD maar heb wel goede cijfers U: Alleen als het met me te maken heeft of me 2 beste vriendinnen voor de rest niet ;l K: Ik kan wel dichten .. ik weet alleen niet of het 'goed' is R: Nee.. anders had ik me psp wel T-T I: jup ben helemaal random |
| reactie 12
|
|
|
natie Berichten: 20 |
R= je bent verwend E= je bent goed op de dansvloer N= je ziet er bloedmooi uit A= je bent lief T= je weet mensen altijd te vertellen wat ze willen horen A= je bent lief R= daar heb ik zelfs de middelen niet voor xD (leef outdoor in Noorwegen) E= Achja... ik dans heel graag ^^ N=Wel bedankt ^^ A= uhuuuu (A) T= Altijd! Nooit fout A= Ik ben extra lief? Laten we dit vervangen door `goed zot` |
| reactie 13
|
|
|
Marieke2011 Berichten: 189 |
M= je bent verlegen A= je bent lief R= je bent verwend I= je bent wel een tikkeltje gek E= je bent goed op de dansvloer K= je bent erg goed in dichten E= je bent goed op de dansvloer M klopt wel, A klopt ook wel, ben wel lief voor anderen, R klopt niet, ben echt niet verwend, I tjaa, tis maar net wat je gek vind E, Nuh, niet dat ik weet, K, tja, ...? E,.... |
| reactie 14
|
|
|
ellebel33 Berichten: 3 |
M= je bent verlegen I= je bent wel een tikkeltje gek R= je bent verwend E= je bent goed op de dansvloer L= je ben betrouwbaar L= je ben betrouwbaar A= je bent lief M= Klopt I= Helemaal waar R= Klopt niet, ik werk hard genoeg voor iets. E= Als ik heb gedronken L= True L= True A= Misschien |
| reactie 15
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 37 |
R= je bent verwend I= je bent wel een tikkeltje gek A= je bent lief N= je ziet er bloedmooi uit N= je ziet er bloedmooi uit E= je bent goed op de dansvloer R= ik word verwend maar ik ben het niet I= mee eens A= dank je N= daar zijn de meningen over verdeeld N= drie maal is scheepsrecht E= sommige vinden van wel sommige niet |
| Naar boven | |