Gedichten
- Beterschaps gedichten
- Christelijke gedichten
- Cultuur gedichten
- Dating gedichten
- Dieren gedichten
- Duitse gedichten
- Engelse gedichten
- Familie gedichten
- Geboorte gedichten
- Huwelijks gedichten
- Islamitische gedichten
- Kerst gedichten
- Kinder gedichten
- Liefdes gedichten
- Moederdag gedichten
- Natuur & seizoen gedichten
- Nieuwjaars gedichten
- Overige gedichten
- Overlijdens gedichten
- Paas gedichten
- School gedichten
- Sinterklaas gedichten
- Sms gedichten
- Sport gedichten
- Vaderdag gedichten
- Valentijn gedichten
- Verdriet gedichten
- Verjaardags gedichten
- Vriendschaps gedichten
- Vrolijke gedichten
U bent hier:
Huiskamer: Wat betekend je naam
| reactie 16
|
|
|---|---|
|
roselien |
R= je bent verwend O= je laat je door niemand vertellen wat je wel en niet mag S= Het is niet moeilijk om verliefd op je te worden E= je bent goed op de dansvloer L= je ben betrouwbaar I= je bent wel een tikkeltje gek E= je bent goed op de dansvloer N= je ziet er bloedmooi uit |
| reactie 17
|
|
|
Suusie |
S= het is niet moeilijk om verliefd op je te worden U= je staat graag in het middelpunt van de belangstelling Z= je bent mysterieus A= je bent lief N= je ziet er bloedmooi uit N= je ziet er bloedmooi uit E= je bent goed op de dansvloer S= ligt er aan of je op innerlijk of uiterlijk valt. Maar er is nog nooit iemand op me geweest xd U= nee..liever niet Z= nou, niet echt xd A= de meesten vinden van wel N= :O huhum N= extra mooi E= Nou, dat al zeker niet xd ik ben beter in zingen |
| reactie 18
|
|
|
DannyR |
D= je bent beleefd - Dankje A= je bent lief - Awh, jij bent ook lief! N= je ziet er bloedmooi uit N= je ziet er bloedmooi uit - 2x zelfs, moet ik wel heel mooi zijn! :o Y= je kan niet goed liegen - True, kan niet tegen mensen die liegen |
| reactie 19
|
|
|
Hardboy |
L= je ben betrouwbaar U= je staat graag in het middelpunt van de belangstelling C= je bent altijd blij A= je bent lief S= Het is niet moeilijk om verliefd op je te worden |
| reactie 20
|
|
|
Anouschka |
A = Je bent lief. N= Je ziet er bloedmooi uit. O= Je laat je door niemand vertellen wat je wel en niet mag. U= Je staat graag in het middelpunt van de belangstelling. S= Het is niet moeilijk om verliefd op je te worden. C= Je bent altijd blij. H= Je bent onzeker. K= Je bent erg goed in dichten. A= Je bent lief. a* tuurlijk ben ik lief (A) n* ik doe me best hahahh o* tuurlijk niet eerder laat ik het andersom doen (A) hihi u* alleen als ik een paar wijntjes op heb hahah s* dat weet ik niet zal ik aan me vriend moeten vragen hahah c* uhumm behalve het ochtend humeur mjaa... XD h* nee hoor juist zeker k* ja natuurlijk anders doe ik het niet. a* tuurlijk ikke wel Xxxx |
| reactie 21
|
|
|
steffienmarli |
S= Het is niet moeilijk om verliefd op je te worden T= je weet mensen altijd te vertellen wat ze willen horen E= je bent goed op de dansvloer F= bij de meeste mensen val je erg in de smaak A= je bent lief N= je ziet er bloedmooi uit I= je bent wel een tikkeltje gek E= je bent goed op de dansvloer |
| reactie 22
|
|
|
rochellle |
R= je bent verwend O= je laat je door niemand vertellen wat je wel en niet mag C= je bent altijd blij H= je bent onzeker E= je bent goed op de dansvloer L= je ben betrouwbaar L= je ben betrouwbaar E= je bent goed op de dansvloer P= je bent altijd klaar voor actie O= je laat je door niemand vertellen wat je wel en niet mag L= je ben betrouwbaar R= nee totaal niet.. werk er hart genoeg voor O= niet helemaal waar vaak doe ik het wel wat ze vragen of zeggen C= soms H= klopt helemaal... E= nee helemaal niet.. L= ja klopt. L= klopt E= nee klopt niet.. P= klopt helemaal doe daarom ook de sport opleiding.. O= niet helemaal waar vaak doe ik het wel wat ze vragen of zeggen L= klopt leuk gedaan!! |
| reactie 23
|
|
|
sheala |
K- je bent erg goed in dichten A- je bent mooi Y- je kan niet goed liegen L- je bent betrouwbaar E- je bent goed op de dansvloer I- je bent een tikkeltje gek! G- je bent een doorzetter H- je bent onzeker W- je bent super spontaan U- je staat graag in het middelpunt van belangstelling T- je weet altijd te vertellen wat mensen willen hooren E- je bent goed op de dansvloer R- je bent een beetje verwent K- je bent erg goed in dichten E- je bent goed op de dansvloer N- je ziet er bloedmooi uit S- het is moelijk verliefd op je te worden en het klopt allemaal ookal is het soms niet zo leuk maar zo ben ik eenmaal en ik lieg niet |
| reactie 24
|
|
|
AnneSchrijftGedichten |
A= je bent lief N= je ziet er bloedmooi uit N= je ziet er bloedmooi uit E= je bent goed op de dansvloer A= dat zeggen ze soms:$ N= mwah N= nogmaals mwah E= haha, niet |
| reactie 25
|
|
|
xisax |
M= je bent verlegen E= je bent goed op de dansvloer L= je ben betrouwbaar I= je bent wel een tikkeltje gek S= Het is niet moeilijk om verliefd op je te worden S= Het is niet moeilijk om verliefd op je te worden A= je bent lief Recatie: M: jaa soms wel.. vooral bij leeftijdsgenoten in real E: uhm.. je wilt me niet zien dansen XD L: Ik zou nooit iets doorvertellen en help graag dus.. jaa deze mag wel kloppe I: Jaa anders was ik zo saai :-p S X2: ja helaas klopt dat wel.. maar ik heb nu een vriend die k never kwijt wil. A: Hmm meestal wel? (A) |
| reactie 26
|
|
|
AnneSchrijftGedichten |
A= je bent lief N= je ziet er bloedmooi uit N= je ziet er bloedmooi uit E= je bent goed op de dansvloer A = thnx, N= thnx, nogmaals N= herhaling van hierboven E= Uhum....nou totaaaal niet! |
| reactie 27
|
|
|
mijnnaamgaatjeniksaan |
S= Het is niet moeilijk om verliefd op je te worden A= je bent lief S= Het is niet moeilijk om verliefd op je te worden C= je bent altijd blij H= je bent onzeker A= je bent lief klopt helemaal! |
| reactie 28
|
|
|
windcatcher |
H= je bent onzeker : dat klopt absoluut A= je bent lief : sommige zeggen van wel , maar andere ook niet :s N= je ziet er bloedmooi uit : ik denk niet dat dat klopt N= je ziet er bloedmooi uit :s E= je bent goed op de dansvloer : neeh , maar ik laat my wel volledig gaan |
| reactie 29
|
|
|
TheyCallMeMelissa |
M= je bent verlegen E= je bent goed op de dansvloer L= je ben betrouwbaar I= je bent wel een tikkeltje gek S= Het is niet moeilijk om verliefd op je te worden S= Het is niet moeilijk om verliefd op je te worden A= je bent lief M= zeker waar, wat soms niet zo fijn is.. E= ik zit niet voor niets in een wedstrijdteam dans? haha, dat klopt wel ja L= dat is echt wel waar, mij kun je echt wel vertrouwen I= prettig gestoord ;D tja, anders is het leven maar saai he S 2x= ehm.. dat weet ik niet eigenlijk A= ik ben wel lief denk ik ^^ xxMelissa |
| reactie 30
|
|
|
s-t-a-r |
S= Het is niet moeilijk om verliefd op je te worden T= je weet mensen altijd te vertellen wat ze willen horen E= je bent goed op de dansvloer R = Je bent verwend R = Je bent verwend E= je bent goed op de dansvloer s= uuhm.. weetniet zou kunnen moet je aan andere vragen.. T= uuhnmm.. nee.. ik vertel mensen alleen maar de waarheid.. liegen omdat dat is wat zij willen horen daar doe k neit aan.. E=uuhm.. ik was ooit idd goed in dansen.. R=nee.. totaal niet.. ik hoef niet alles te hebben t enige wat ik nodig heb is mijn vrienden familie en mijn vriend E= naja heb k al gezegt..XD |
| Naar boven | |
Reageren op: Wat betekend je naam
Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.
Laatste berichten op het forum
- 21/05 gedichtenwedstrijd
- 21/05 gedicht
- 20/05 Gedicht, Lente sneeuw.
- 20/05 mooi lied
- 20/05 Graag jullie mening!
- 20/05 Nog geen titel bedacht
- 20/05 twee witte lichten
- 20/05 Man van de maatschappij
- 20/05 zwijgen
- Naar het forum »
Laatste nieuwsberichten
-
16-12 - Geef nu uw eigen gedichtenbundel uit!
Met trots presenteren wij vandaag ons nieuwe uitgevers platform! Hiermee is het voor iedere dichter mogelijk om zijn of haar eigen gedichten te bundelen in een mooie bundel en deze...
-
28-07 - Wat mis jij nog op 1001Gedichten.nl?
1001Gedichten.nl bestaat inmiddels al ruim 5 jaar! In al die tijd is er veel veranderd op de website. Dit heeft alles er niet overzichtelijker van gemaakt. Om hier wat aan te do...