1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Ideeën en suggesties: Ideeën voor de nieuwe versie

datum 29-08-11 22:45
reactie 16
essie94
wendyb
Bedoel je misschien dat je voor je zelf de gedichten in een map kan doen met een naam: bijvoorbeeld: oma/opa?

Dat is wel een goed idee
datum 01-09-11 15:43
reactie 17
besto
Die optie zullen we ook meenemen in het nieuwe systeem, op dit moment is de designer nog druk bezig met het ontwerp. Het wordt wel een stuk mooier dan het nu is
datum 03-09-11 21:49
reactie 18
Verwijderde gebruiker
- misschien ook dichter van de dag?:p
datum 07-09-11 20:57
reactie 19
besto
Dichter van de dag lijkt me niet zo nodig; heeft weinig meerwaarde.

De nieuwe layout is inmiddels bijna af, naar mijn mening stukken beter dan nu Vanaf volgende week gaan we bezig met het opbouwen van het systeem. We hopen in oktober klaar te zijn hiermee.
datum 07-09-11 22:12
reactie 20
Verwijderde gebruiker
jah dichter van de dag is ook niet echt wat je hebt al gedicht van de dag...

maar dichter van de maand dan...
geeft denk ik wel motivatie om mooie gedichten te blijven schrijven....
datum 09-09-11 16:01
reactie 21
vrouwliefde
Hoe komt het dat sommige gedichten meer worden gelezen dan andere gedichten ? Ik heb een zeer laag aantal lezers. Kan je daar iets aan doen ? Ik spreek ook in naam van de andere weinig gelezen dichters en dichteressen.
datum 10-09-11 16:26
reactie 22
essie94
Als gedicht van dedag wordt je ook vaak alleen echt gekozen om de aantal stemmen hoeveel sterren er bij die stemmen zijn gestemd. Heb ik met 1 gedicht gehad was 4x gestemt de volle 5 sterren en toen werd ie gedicht van de dag, ik heb nu dan zo iets: dus je wordt eigenlijk alleen gekozen als je echt een goed gedicht heb.

Kun je dan het beste ff een gedicht prikken als ware? Zodat niet alleen het gedicht met heel veel stemmen en zo word gekozen maar ook gedichten die tot nu dan bijvoorbeeld 3 sterren hebben.
datum 10-09-11 22:30
reactie 23
Verwijderde gebruiker
Wat mooi zou zijn is, dat als iemand jouw gedicht op zijn/haar favorieten zet, dat je kan zien wie en hem/haar bedanken ofzo.
datum 12-09-11 12:19
reactie 24
besto
@Vrouwliefde
Hoe het komt dat sommige gedichten minder vaak gelezen worden dan anderen is ons ook niet bekend. Wellicht is het onderwerp niet zo populair?

@essie94
Het aantal stemmen en sterren heeft niks te maken met gedicht van de dag. Dat wordt gekozen uit de populairste gedichten van de afgelopen dagen.
datum 15-09-11 19:57
reactie 25
Sira
hee,
mijn idee was om af en toe een gedichtenwedstrijd te organiseren met een bepaald thema, met een klein prijsje, en het winnende gedicht komt natuurlijk op d 'voorpagina'te staan!!
datum 02-10-11 20:22
reactie 26
essie94
Wanneer wordt de nieuwe versie van de website gelanceerd?
datum 06-10-11 17:07
reactie 27
besto
We zijn er erg druk mee, maar het is veel werk. De planning was om het eind oktober klaar te hebben, of we dat halen is nog even de vraag

Maar: het wordt erg mooi!
datum 07-10-11 09:22
reactie 28
kevinspaan
is het niet handig dat als je een dichter goed vindt dat je op hem/haar kan abonneren. dan krijg je via een berichie of een waarschuwing dat hij/zij een nieuwe gedicht heb geplaatst. dat vindt ik makkelijk want nu moet ik elke keer kijken bij een dichter om te kijken of ze een nieuwe heeft.
met vriendelijke groet,
Kevin
datum 07-10-11 16:03
reactie 29
CookiesMunchEather
@kevinspaan
idd! dat zou handig zijn xD moet je niet steeds gaan kijken of die gene nieuwe heeft!

---
- een bericht krijgen na elke reactie op je email
- online chat voor leden ^^
datum 10-10-11 11:20
reactie 30
besto
@Kevinspaan
Goed idee, hier kunnen we wel iets moois mee maken denk ik.

@CookiesMunchEather
Na elke reactie een mail is niet erg handig, er zijn veel mensen die een xx aantal mails per dag zouden krijgen. Even inloggen en je weet het ook.

De chat is al eens uitgebreid besproken, deze komt er niet.
Naar boven

Reageren op: Ideeën voor de nieuwe versie

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.