1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Ideeën en suggesties: Ideeën voor de nieuwe versie

datum 12-10-11 19:29
reactie 31
Jaikdicht
Ik vind het goed dat er geen chat komt, er zijn genoeg mensen die er met kwade bedoelingen gaan chatten.. dat zou echter de site verpesten. ik vind het idee van Kevinspaan echt heel goed! ik kijk vaak op dezelfde sites van dezelfde dichters en dit zou heel handig zijn
datum 29-12-11 17:01
reactie 32
timmyboy014
@besto,

Momenteel ontbreekt de wijzigen-knop op het forum nog, Als ik een nieuwe reactie wil plaatsen bij een topic dan staat er dat mijn laatste bericht(als dat het laatste bericht van de topic is) dat ik die moet wijzigen, maar die functie is er nog helemaal niet. Althans, bij een rondvraag wist niemand het antwoord...

Ik hoop op een spoedig antwoord.

M.V.G.

Tim
datum 04-01-12 16:42
reactie 33
liezai
hallo,

ik heb misschien een tip, ik schrijf veel gedichten over het buitenland en over de wereld. nou is mijn vraag of jullie bij catogorieën misschien ook wereld kunnen zeten.
groetjes
datum 05-01-12 03:00
reactie 34
Sharon99
Ik ben net nieuw op deze site maar misschien is het een goed idee ( als het er nog niet is dan) als jullie een wedstrijd in gedichten schrijven organiseren. De mensen die dan mee willen doen die kunnen zich dan opgeven doormiddel van het mailtje dat jullie aan iedereen sturen en dan kunnen jullie bijvoorbeeld de prijzen 1, 2 en 3 uitreiken en die mensen winnen dan bijvoorbeeld dat hun gedicht in een krant ofzo komt te staat of dat hij "gedicht van het jaar of van de maand"wordt! en dat dan een paar x per jaar ofzoiets.
Verder lijkt het me wel leuk als er een tabblad voor gedichten "pesten" bijkomt want ik ben vroeger heel erg gepest op school en ik maakte dan vaak gedichten om mezelf gedeist te houden dusss misschien aan maar ideetjes.

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben!
M.V.G Sharon99
datum 05-01-12 18:21
reactie 35
Marinda
Wat mij wel altijd erg aantrekt is het zwart(modern) maar ook erg sjiek! dan komt dit erg rustig maar wel modern over!
datum 06-01-12 14:45
reactie 36
Myself
wat mij is opgevallen: als ik me afmeld, zie ik de nieuwste gedichten op de site staan. Dat kan ik niet zien op het moment dat ik aangemeld ben.. Dat is best wel jammer want dan kun je er niet gelijk naartoe. Ik weet niet of dat verandert kan worden?

Groetjes Myself
datum 06-01-12 14:59
reactie 37
Suusie
Je kunt het wel zien als je ingelogd bent Je moet niet naar leden home gaan, maar naar 1001gedichten home. Dat doe je door op het logo van 1001gedichten te klikken. Links bovenin zie je als het goed is staan: 1001gedichten meer dan 50.000 gedichten. Daar moet je dan op klikken en dan kom je op de pagina terecht die jij bedoelt
Ik hoop dat het nu wel lukt
XXX Suus
datum 06-01-12 16:14
reactie 38
Myself
Ja thanks!! Echt ideaal...

Liefss
Naar boven

Reageren op: Ideeën voor de nieuwe versie

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.