Huiskamer: de namen die we gebruiken
| reactie 16
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 75 |
vint het fijner om gewoon lekker anoniem alles van je af te schrijven zijn ook maar weinig die mijn echte naam kennen hier.. vandaar dus....anonymous... |
| reactie 17
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 65 |
shiva-moon omdat ik die muziek mooi vind en een leuke naam vind...... |
| reactie 18
|
|
|
timmyboy014 Berichten: 445 |
oke, dat is ook een hele mooie naam hoor grtz, TimL |
| reactie 19
|
|
|
IwillSurvive Berichten: 36 |
Mijn naam is IwillSurvive; omdat het leven soms voelt voor mij, om te overleven in oplaats van te leven. en ik vind het liedje ook heel gaaf! |
| reactie 20
|
|
|
@IwillSurvive: Ik weet hoe je je voelt, dat gevoel heb ik ook heel lang gevoeld, gelukkig nu niet meer. Ik hoop dat dat voor jou ook nog komt Ik vind dat liedje ook heel leuk!! |
| reactie 21
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Patros-Fibros betekent gezegende vader. Sommigen hier op dit forum weten mijn echte naam. Ik gebruik deze naam puur omdat de kans groot is dat er mensen uit mijn omgeving op deze site zitten. |
| reactie 22
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 76 |
Mijn schermnaam is Ferula, het is een Harry Potter spreuk en ik ben een grote Harry Potter fan. |
| reactie 23
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 322 |
haha ik heb gwn heel saai mn naam + geboortejaar gekozen soms zou ik wel eens wat anders willen, maar veel mensen weten me hier zo op te vinden, en dat is ook wel handig |
| reactie 24
|
|
|
Marouscha00 Berichten: 56 |
@ Rianne1998 ik heb gewoon hetzelfde gedaan hoor, alleen dan de laatste 2 cijfers van het geboortejaar |
| reactie 25
|
|
|
Dat hoeft niet per sé saai te zijn hoor. Het is inderdaad een slimme en simpele keuze. Zeker voor het zoeken gr, Tim |
| reactie 26
|
|
|
Stephje Berichten: 34 |
Bijna iedereen noemt me Steph, en omdat ik volgens sommigen wat kleiner ben die 'je' erachter |
| Naar boven | |