1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Praatje Slaan [11]

datum 16-10-14 21:45
reactie 886
Patros-Fibros
avatar Berichten: 4572
Bedankt dat je me een vreemd noemt
datum 16-10-14 21:55
reactie 887
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Je bed kan soms aardig uitnodigend glimlachen he. Tenminste, ik merk het toch wel

Heb je het tegen mij of Esmée Patros? Zelf had ik dat 'vreemd' maar tussen herhalingstekens gezet omdat ik wist dat vooral jullie 2 elkaar toch goed kennen. Daar ga ik toch vanuit.
datum 16-10-14 22:01
reactie 888
DutchMarley
avatar Berichten: 664
bedje kan erg verleidelijk zijn idd.. vooral aangezien ik sinds dinsdag 12 uur smiddags weer op ben..

dont even ask,.. je zou t niet geloven alsk t vertelde.. zo weird dumb-ass i was

al weet patros t geloof ik al van eerdere messages
datum 16-10-14 22:03
reactie 889
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Oke, dus sinds dinsdag heb je niet meer geslapen?
Ik ga het toch vragen: hoe doe je dat?

Gisteravond een akoestische gitaar besteld. Met nog wat dingetjes. Die mag ik binnenkort lekker gaan ophalen in Genk.. Aan de andere kant van het (Vlaamse) land.
datum 16-10-14 22:14
reactie 890
DutchMarley
avatar Berichten: 664
ghehe nouja tis is mn gedichten ook niet echt een geheim..

elke twee weken haal ik medicijnen op,.. al zijn het in wezen geen medicijnen maar het pure stofje uit Speed.. oftewel drugs.. alleen dan via de dokters en apotheek verkregen.. in 2 dagen tijd word alles verbruikt en na de derde dag slaap ik wat, eet ik wat, en kom ik langzaam weer wat in ''ritme'' en dan zijn de 2 weken om, and it starts again

(en ja idd, ik zeg ik schaamteloos.. i dont care )
datum 16-10-14 22:24
reactie 891
Patros-Fibros
avatar Berichten: 4572
Woon je in het noorden of zuiden van t Vloamse België, Nath?
-
Yeah, still find it dumb that you use it..
En still van mening dat je gewoon cold turkey moet gaan proberen
-
Ben je nog steeds aan de ratilin btw of kun je dat beter via private message zeggen?
-
Buh, plekken op arm beginnen weer. Sommigen lijken gewoon net op de effecten van krokodil... o.O
datum 16-10-14 22:29
reactie 892
DutchMarley
avatar Berichten: 664
nee het heet dexamfetamine, het werkende stof in Speed.. which is drugs (ritalin is het kleine nichtje hiervan)

why cold turkey? ik ben hier niet aan verslaafd.. ik ga dr gevaarlijk mee om en moet uitkijken wat ik doe.. zeker.. maar ik heb nog wel kennis van zaken gelukkig (dunno hoe ik t anders moet noemen, every way i put it sounds kinda wrong) mja kbedoel dat ik al aardig lang mee ga, en nog echt in de clear ben van een addiction hieraan If not for me, then for my bf and dog.. It's not just me in the picture
datum 16-10-14 22:40
reactie 893
Patros-Fibros
avatar Berichten: 4572
Not just you? Jammer, je ziet er anders niet verkeerd uit...
Ik dacht dat dex en ratilin heel verschillend waren? O.o

Just to admit, wou soms ook wel drugs gebruiken om alles effe te vergeten (vooral in depressed times...)
datum 16-10-14 22:41
reactie 894
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Ik woon meer in het westen van België, en dan ergens in het midden. En moet helemaal naar het oosten toe. Naar Bilzen, vlakbij Genk en Hasselt, net gekeken waar het precies ligt.

't Is hoe je het noemen wilt, die medicijnen Succes ermee verder, in elk geval
datum 16-10-14 22:48
reactie 895
Patros-Fibros
avatar Berichten: 4572
Kun je meteen even bij Esmée aan

Tsja Nath, het zijn tenslotte officiële medicijnen
datum 16-10-14 23:15
reactie 896
DutchMarley
avatar Berichten: 664
mja ritalin heeft een lichte wat vergelijkbare werking als dit..

dit is in principe harddrug, alleen dan puur en legaal verkregen

either way, zou het niemand aanraden, als het zonder medicijnen kan dan gegarandeerd doen.. het is chemische troep wat langzaam je lichaam aanvreet,.. dus tis echt afwegen of het uiteindelijk het waard is..

plus dan moet je ook maar net de juiste vinden (qua anti-depressiva's in elk geval).. en drugs raad ik je sowieso af (meds ritalin en dex dr bij ingerekend)
datum 16-10-14 23:36
reactie 897
Patros-Fibros
avatar Berichten: 4572
Je moet er gewoon nooit aan beginnen

De 'drugs' die ik gebruik:

* Dex --> alleen uit dextro tabletten
* Coke --> alleen het zwarte spul uit een fles
* Speed --> alleen als het woord "METAL" erachter staat
datum 17-10-14 06:50
reactie 898
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Ja Nathan, mijn dag was een beetje verkloot door de hoofdpijn. Heb gewoon erge migraine. Nu al voor een week. Slik elke dag 2x nurofen 400. Best stevig en speciaal tegen hoofpijn, maar slik ze nu te vaak dus nu weer aan de ibiproven. Ik slik altijd te veel pijnstillers.. :/
datum 17-10-14 09:57
reactie 899
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Ja, die 2 wonen daar ginder in de buurt he

Nou, jammer dat je (nu nog steeds) hoofdpijn had. Rustig aan doen zou ik maar zeggen
datum 17-10-14 10:03
reactie 900
Patros-Fibros
avatar Berichten: 4572
Moet de stad in vandaag... wish me luck guys, I need it

Sorry btw als m'n laatste gedicht niet al te vrolijk was... :$
Naar boven

Reageren op: Praatje Slaan [11]

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.